пʼятницю, 5 грудня 2014 р.

Самопрезентація

Трохи про себе:

    Живу  у  мальовничому  селі  Новокрасне , яке розташовано  на  березі річки Мала Корабельна.

   Маю багато  інтересів.

Дуже  люблю  малювати ,  слухати музику , також  співаю , граю на  гітарі, клавішних ,  у вільний час займаюсь рукоділлям  Люблю фотографувати природу. Ще   одне  моє  захоплення - це  квіти.

  Люблю  працювати з дітьми,  кожен  день роботи  в  школі - сюрприз. Радію , коли  вже на  порозі  школи  мене  зустрічають щирою  посмішкою. Радію  разом  зі своїми  учнями,  коли  щось  виходить добре.  

             





4 коментарі:

  1. Дуже гарне село. І Надія Сергіївна даремно час не проводить.

    ВідповістиВидалити
  2. Я згодний с Сергієм Васильовичем, село дуже гарне і мальовниче.В ньому дуже багато прекрасних місць де можна гарно відпочити.А сад в Надії Сергієвни дуже прекрасний і великий !Я сам там не одноразово був ,він прекрасний.В ньому є дуже багато квітів і дерев які з настанням весни та літа розцвітают і сад перетворюються в рай))Я там не одноразово був і хочу повернутися туди знову і знову!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Сергію! Мені дуже приємно !!! Завжди рада буду тебе бачити у себе! Нажаль зараз зима і мій сад відпочиває. Зараз там можна сказати нічого цікавого. Але на весні ... Помилуємося разом!

      Видалити